Ons Scoutinggebouw, het HK, is gelegen aan de Haelerweg 2a in Horn, Gemeente Leudal.

Horn is omzoomd door de Maasplassen, de Beegderhei en het bosrijke Leudal. De uitgestrekte natuurgebieden zijn op loopafstand van het HK. Op en om de Maasplassen zijn diverse mogelijkheden om te recreëren. De bisschopsstad Roermond is op loopafstand (5km) bereikbaar.

Ook is er een bos gebied op loopafstand van het HK.

Bij verhuur van het HK heeft de huurder beschikking over twee zalen. De grote zaal is 11,5 x 10,5 mtr. en de kleine (slaap) zaal is 10 x 8 mtr. en een keuken, met vijf pits gas fornuis en oven op de beneden verdieping. In het HK bevinden zich diverse toiletten en twee douche ruimtes. Verder is er een aparte invaliden wc/douche ruimte aanwezig. In de zalen staan 16 tafels en 50 stoelen.

2018 Grote zaal 1.jpg2018 Grote zaal2.jpg

2018 Kleine zaal 1.jpg2018 Kleine zaal 2.jpg

Buiten het HK is voldoende parkeergelegenheid, een royaal grasveld waarop gespeeld kan worden of een tentenkamp kan worden opgebouwd. Uiteraard beschikken we ook over een kampvuurkuil.

2018 Grasveld.jpg2018 Kampvuurkuil.jpg

Enkele foto’s en een lay-out van het HK vind u hier

Het is toegestaan om in het HK te overnachten. HK en terrein zijn geschikt voor max. 35 personen.

Het HK wordt niet verhuurd voor (familie) feesten!

Wilt u meer informatie over de verhuur mogelijkheden en de kosten, neem dan geheel vrijblijvend contact op met de beheerder:

Email: beheerder@scoutinghorn.nl.

Adresgegevens HK