2016 klein9 NDLG embleem .jpg

Nadat je bij de scouting alle speltakken doorlopen hebt van Bevers tot Stam kan je ervoor kiezen om leiding te worden bij een van de vele speltakken, als je geen ambitie hebt om leiding te geven of je bent gestopt na na een paar jaar dan kun je er voor kiezen om Scouting Horn te verlaten. Gelukkig doet niet iedereen dat. Een kleine groep gemotiveerde mensen sluit zich aan bij de N.D.L.G. Deze groep mensen is een algemene ondersteunende factor voor onze vereniging. Samen met de leiding zorgen ze ervoor dat kampen en andere evenementen goed verlopen.

Tekenend voor de N.D.L.G is dat het een groepje oud-leiders zijn die op structurele basis de vereniging blijven ondersteunen en waar altijd een beroep op gedaan kan worden.